wtorek, 26 maja 2015

37. Roman Czejarek

Hej !

Wprowadziłam Was troszkę w mały błąd, mianowicie zostało kilka podpisów początkującego kolekcjonera. Tak gdzieś około pięciu. Opublikuję je, a później będą ciekawsze podpisy. Dzisiaj pokażę Wam podpis od dziennikarza Romana Czejarka. Miałam możliwość spotkania się osobiście z Panem Czejarkiem w Miejskim Domu Kultury, ale podpisu nie zdobyłam, gdyż po prostu nie miałam na czym. Natomiast organizował konkurs gdzie wygrałam Kubek prosto od radia ! Teraz to tylko w nim pije herbatkę :D. 





Roman Maciej Czejarek (ur. 20 czerwca 1966 r. w Szczecinie) – polski dziennikarz, prezenter, publicysta, autor humorystycznych opowiadań, z wykształcenia inżynier elektryk. Związany z Radiową Jedynką.

Sposób zdobycia - email 

8 komentarzy:

1. Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
2. Moderowanie komentarzy włączone.
3. Za każdy komentarz bardzo dziękuję, to bardzo motywuje.
4. Po zostawieniu komentarza, na pewno wejdę na Twojego bloga.