czwartek, 7 maja 2015

Kabaret Ani mru-mru

Witajcie 

Dzisiaj przedstawię Wam autografy od kolejnego kabaretu a jest nim kabaret Ani mru-mru. 
W moim mieście już był ten Kabaret i miałam okazję zobaczyć ich wszystkich na żywo. Niestety podpisów nie zdobyłam więc postanowiłam nabyć je listownie.

Podpisy są od: 
16. Marcin Wójcik
17. Michał Wójcik
18. Waldemar Wilkołek 


Ani Mru-Mru – polski kabaret z Lublina. Obecnie tworzą go Marcin Wójcik (założyciel i pomysłodawca), Michał Wójcik i Waldemar Wilkołek. Kabaret ten powstał we wrześniu 1999. Michał i Marcin, mimo że noszą to samo nazwisko, nie są ze sobą spokrewnieni.

Sposób zdybycia - Autografy zdobyłam wysyłając list, kopertę zwrotną ze znaczkiem na jakąś Agencję lecz niestety nie pamiętam na jaką. Bez problemu znajdziecie ją w niezawodnej przeglądarce google. 

9 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się zamysł bloga :) zbieranie autografów jest genialnym zajęciem :)
    Pozdrawiam, Chmielova.

    www.chmielova.blogspot.com <-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, masz naprawdę pokaźną kolekcję! Ja mam może 1 autograf, haha :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki ;) Dodaję twój blog do ulubionych i polecanych :) Zapraszam do siebie http://natienchanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodałem do polecanych, liczę na to samo :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! ;)

    http://autographsandthoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

1. Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
2. Moderowanie komentarzy włączone.
3. Za każdy komentarz bardzo dziękuję, to bardzo motywuje.
4. Po zostawieniu komentarza, na pewno wejdę na Twojego bloga.