niedziela, 17 maja 2015

29. Kamil Stoch

Witajcie

Dzisiaj przedstawię Wam autograf mistrza olimpijskiego w skokach narciarskich. Podpis jest od Kamila Stocha. Prawdę mówiąc nie jestem fanką skoków narciarskich, ale bardzo polubiłam Pana Kamila za wytrwałość i postanowiłam w bardzo łatwy sposób zdobyć podpis.


Kamil Wiktor Stoch (ur. 25 maja 1987 w Zakopanem) – polski skoczek narciarski, zawodnik klubu KS Eve-nement Zakopane, dwukrotny mistrz olimpijski z 2014, indywidualny mistrz świata z 2013 i dwukrotny drużynowy brązowy medalista mistrzostw świata (z 2013 i z 2015), dwukrotny drużynowy wicemistrz świata juniorów (z 2004 i z 2005), zdobywca Pucharu Świata w sezonie 2013/2014.

Sposób zdobycia - Listownie , adres : 
Kamil Stoch
ul. Krupówki 20
skrytka pocztowa 236
34-500 Zakopane


wysłałam - list,kopertę zwrotną ze znaczkiem
otrzymałam - zdjęcie z autografem, karte fishera pozyskałam przez napisanie na Evenement Team.



8 komentarzy:

1. Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
2. Moderowanie komentarzy włączone.
3. Za każdy komentarz bardzo dziękuję, to bardzo motywuje.
4. Po zostawieniu komentarza, na pewno wejdę na Twojego bloga.