poniedziałek, 4 maja 2015

REAKTYWACJA ! oraz zespół " Łzy "

Witajcie ! ;) 

Postanowiłam ożywić mojego bloga, gdyż nie ukrywam stęskniłam się za blogowaniem. Jednak czy notki będą regularne czy też nie, nie mogę wam tego obiecać. Dzisiaj przedstawię Wam autograf zespołu "Łzy".


Posiadam dwa takie zdjęcia z autografami, jedno idzie na wymianę/ sprzedaż

Autografy są od:

1. Sara Chmiel- śpiew
2. Adam Konkol- gitara
3. Rafał Trzaskalik- gitara
4. Arkadiusz Dzierżawa-gitara basowa
5. Dawid Krzykała- perkusja
6. Adrian Wieczorek- instrumenty klawiszowe



Łzy  to polski zespół muzyczny grający muzykę pop-rock, założony w 1996 roku w Pszowie. Do największych przebojów Łez należą utwory: „Agnieszka już dawno...”, „Narcyz się nazywam”, „Jestem jaka jestem”, „Oczy szeroko zamknięte”, „Gdybyś był” oraz „Puste słowa”. Ich najpopularniejsze albumy to „W związku z samotnością” i „Nie czekaj na jutro”

Sposób zdobyciaAutografy pozyskałam dzięki wymianie



9 komentarzy:

1. Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
2. Moderowanie komentarzy włączone.
3. Za każdy komentarz bardzo dziękuję, to bardzo motywuje.
4. Po zostawieniu komentarza, na pewno wejdę na Twojego bloga.