wtorek, 2 czerwca 2015

42. Margaret

Dzień Dobry Wszystkim ;)

Czy wy też nie możecie doczekać się opalania, spania do południa, i basenu? :D Bo ja tak :D. Bardzo lubię się opalać pewnie wy też. Przechodząc do dzisiejszej notki pokażę Wam autograf piosenkarki Małgorzaty Jamroży pod pseudonimem " Margaret " Niestety podpisu Małgosi już nie można zdobyć listownie choć jeszcze jakiś czas temu była taka możliwość. Podobno jest nowy adres, ale nie chcę Was wprowadzać w błąd. 


Margaret, właściwie Małgorzata Jamroży (ur. 30 czerwca 1991 w Stargardzie Szczecińskim) – polska piosenkarka i blogerka modowa.

sposób zdobycia - listownie
wysłałam - list, koperta zwrotna ze znaczkiem, dwa zdjęcia
otrzymałam- podpisane dwa zdjęcia ( które poszły już na wymianę ) + zdjęcie znajdujące się w tym poście 

10 komentarzy:

  1. Lubie ją ma bardzo fajne piosenki :)


    http://paulinsien94.blogspot.com/2015/06/chciaa-zaozyc-tego-bloga-ale-nie-wiem.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    http://autografymarcela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje.
    Dodałem już cie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ! Ja nadal czekam a wy w marcu 2015 ;)

    OdpowiedzUsuń

1. Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
2. Moderowanie komentarzy włączone.
3. Za każdy komentarz bardzo dziękuję, to bardzo motywuje.
4. Po zostawieniu komentarza, na pewno wejdę na Twojego bloga.