piątek, 3 lipca 2015

58. Marcin Kwaśny

Hej !

Dzisiaj na blogu podpis od aktora Marcina Kwaśnego. Powszechnie stał się znany z roli weterynarza Julka Lubczyka w serialu Na kocią łapę w telewizji Polsat, a także z roli Rafała Kocója w serialu Szpilki na Giewoncie. Do Pana Marcina pisałam dwa razy : za pierwszym razem otrzymałam dwa zdjęcia podpisane a za drugim jedno zdjęcie.


Marcin Kwaśny (ur. 5 stycznia 1979 w Tarnowie) – polski aktor teatralny, telewizyjny i filmowy, scenarzysta.

sposób zdobycia - listownie
wysłałam -  list, koperta zwrotna ze znaczkiem , 4 zdjęcia
otrzymałam - zdjęcie z Teatru, zdjęcia Pan Marcin zabrał... wiecie, że 4 zdjęcia kosztują u mnie 2,40 zł !!?? :D 

11 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na bloga i na powiększanie kolekcji autografów... Naprawdę super sprawa, nigdy tak do tego nie podchodziłam szczerze powiedziawszy i zbieranie autografów kojarzyło mi się tylko z czekaniem pod sceną na autograf danego gościa biorącego udział w jakimś wydarzeniu.

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

1. Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
2. Moderowanie komentarzy włączone.
3. Za każdy komentarz bardzo dziękuję, to bardzo motywuje.
4. Po zostawieniu komentarza, na pewno wejdę na Twojego bloga.